Jika korang diberi pilihan antara cinta dan persahabatan yg mna korg akn pilih?
Cinta? Kenapa?
Persahabatan? Apa sebabnya?
Teguhkah sebuah percintaan itu?
Kukuhkah sebuah persahabatan itu?
Percayakah korg yg persahabatan boleh musnah dgn adanya percintaan?
Dan percintaan juga akan hancur musnah kerana persahabatan?
Pernahkah korang alami?
Untuk aku, aku pernah...
Aku nak kongsi cerita ni dengan korang...
Just sbg cerita utk kita smua,
Cerita ini bukan cerita aku saja,
Tp cerita shabat2 aku jgak..

Firstly,
Aku ada knal sorg laki nie,
n fall in love with him...
Hbgn aku ngan dya okay smpailah satu masa,..
Kwan aku yg aku gelarkan diri dya 'cici'..muncul antra aku ngan dya...
Kami kawan baik..
N one day...
Dah takdir aku dgan bf aku break up..
Utk pengetahuan korg,
Laki nie aku pnah knalkan ngn mak aku...
N dya jgak first laki yg aku cinta gila2 dlm wktu singkat,..n laki ke-2 yg aku cnta sgt...
Pastu, after a few weeks lpas kami break,..kwn aku yg nma Piqa gtau yang 'cici' mmg berkenan kt bf aku tue.. even sblum aku break lg..
N waktu aku tau tue..my heart yg dh break into pieces tu,..ntah kmana peginya,..
Korang byangkan sndri la..
She's my friend..even more than that,..she's my bestfriend..
Aku rasa cam kena tikam dr blakang jerk!~
Very sad..n now..she is a copy cat!!!!! (She keep doing what I'm doing)
I hate her..So, that's why persahabatan boleh musnah kerana percintaan.

Yg tu je stakat nie,

t sambung ag k~

K,bye2...


xxnissxx

0 comments:

Post a Comment

Sepatah dua kata...

 
Copyright CIK ANIS MANIS