Tiap kali bila nak raya mesti lagu2 raya berkemunandang di corong2 radio kn?
Bila dengar lagu raya mesti teringat somebody, right?
Tp aku bukan jnis yg suka lagu raya,
but raya thun lpas,
something weird going on..
Suka plak aku nyanyi2 lagu raya,.
tp dlm fikiran tak pernah lekang dr mengingati salah seorang insan yg pling dcintai,
wlaupun dya tlah pergi mnyabut seruan Ilahi,cintanya masih ttap d hatiku..ntahla, nak kata tak merelakan kepemergiannya,xmungkin,..sbab aku dh relakan..wlaupun dgn berat hati..tu semua kuasa Allah.,ye x?.
Aku sentiasa rindukan dya..panahan mata dia..nmpaknya,xdpat lg aku sambut raya dgn dya. :cry:
seriously,..aku sedih sgt...hmm tp,..aku redha.renungan mata dya sentiasa terpahat di hati aku..

SELAMAT HARI RAYA SAYANGKU,NUAR.

ANIS DOAKAN NUAR BAHAGIA DI SANA. *AL-FATIHAH*



p/s : citer ni dtlis waktu nk dkat raya thun lpas~

0 comments:

Post a Comment

Sepatah dua kata...

 
Copyright CIK ANIS MANIS