Hari ni,
Aku, Farah n T hanya brunch (breakfast+lunch) ja pkul 10.00 td.
Kelas BEL260 plak kena tulis essay kan..(jana idea sampai perott dok nyanyi2)
Disebabkan lapaq yang teramat sangat,
Lepas habis klas,
Aku, Farah dan T p la foodcourt HAFA,
So, T decide nak makan bihun tomyam,
Aku n Farah prefer nasi putih+tomyam+telur goreng,
After 15 minutes,
Kitorang nak g ambik la makanan kitorg yg dah siap (dr jauh da nmpak mak cik tu letak makanan),
Suprisingly,
Memang tomyam tue tak nampak cam tomyam langsung!
WTF!!! (paham2 la kann. hati sapa tak hot. dah la lapaqq tahap kebuluq)
Nak complain tapi cam malass ja..(takut tercarut apa2 plak)
Memang dok kat meja tu kitorang dok pot pet pot pet la.
Pasni tobat tak makan tomyam tu dah.
Last sem xdela sampai camnie kan. Okay je.
Nie dah macam ayam rebus dalam air kosong (dah nama rebus-mmg la dalam air kan? ngekk!)
Tapi camnie la equationnya;

ayam rebus+air kosong+cabai melaka+tomato+serai+daun limau purut=tiada rasa!
ada rupa tomyam ka?

Farah ngan T punya tomyam nampak oren2 sket,
Tp nak tau oren pasai pa?
Sebab,
Minyak!
Gila banyak minyak! (jimat sket boleh! skrg tgah krisis okay!)
Urghhh!
Dah xtau aku nak kata apa.
makan pon sebab lapaq sangat ja..
uishhh.
mmg hot!


p/s : nak niaga buat cara nak niaga. klu xtau masak, meh aku yg masak. adek bongsu aku pun tau camna nak masak. nie dah kess aniaya nie! t aku wat report! haha!

Farah : Memang xleh dibandingkan dengan tomyam SECRET RECIPE. Bagai langit dengan bumi.

tomyam secret recipe!
taste good - affordable for its price.

0 comments:

Post a Comment

Sepatah dua kata...

 
Copyright CIK ANIS MANIS