Semalam,
Waktu lepak2 kat foodcourt HAFA, kolej DAHLIA, UiTM Arau, Perlis, (tudia! detail kan?)
Aku, Farah and T,
T dan Farah


Mata kitorg tertancap pada satu susuk tubuh.
Cehh,
Tight gile sluar kau!
Ohh ya! bukan seluar!
Legging!
Sbb da ketat sgt kann. (tu mmg legging laa!)
tayang sana sini, lawa?

Cehh, agaknya minah ni tak baca kot sahsiah rupa diri pelajar yang sepatutnya.
Lantak dia la kan. (dah tua bangka, mesti dah boleh pikiaq sendiri)
Then,
Aku teringat waktu kecik2 dulu pun,
Aku da pakai seluar yang cam legging nie.
Orang panggil seluar fit kot time tu.
Ntah apa2 ja kan.
Ni ha,
Ada ponn gambaq aku pakai legging nie:
waktu nie aku 7 tahun.

Okay,
Aku mmg xsuka pijak kaki dya yang bawah tu.
Geli! (haha! ngada kau Anis!)
Aku pakai benda nie waktu kecik2 je.
Waktu tu xpela kan, (tak baligh lagi)
Korang? (kecik lagi kott. kan?)
Hehe...
Ok stop part berceramah nie.
T panjang lebar plak post nie.
T aku tertambah plak pasai budak2 skarang dressing pakai tube je. (aku stakat tiub nie-waktu baby dulu aku da pakai. tapi tiub zaman baby=barut! hoho. tutup gak pusat. yang korang nak tayang pusat tu watpe. aku ponn ade! aku bukan kyle xy- takde pusat)


cam tiub kan? haa! ak da pakai la waktu baby2 dlu.
gambar baby ini hasil google.


ape barang? men tayang2 camnie.
dye nie xpela, (gambar hasil google)
kite kan ISLAM!


nie kyle xy!
aku sangat suka kan dya!

Ok Anis! Da keluar topik.
Seluar rambo ok!
Haha,
Dah kitorang dok cite pasal seluar, (aku terpikiaq waktu kecik2 dulu aku cukup ska sluar rambo)
Aku tanya Farah and T,
Korang tau pasaii seluar rambo.
T tau.
Farah samar-samar sket.
Hehe.
Dulu time aku kecik2,
Mmg klu nak beli seluaq pkai kat umah ja,
Aku mesti mnx kat ma n ba nak seluar rambo.
Seluar nie dipanggil seluar rambo sebab :
Ejaan RAMBO di sebelah kanan seluar.
Nie ada gambar aku pakai seluar RAMBO (waktu 7 tahun).


HOHO.
Rindu time dulu!
Suma kecik2 lagi.

p/s : TERIMA KASIH to MA, BA n ADEK2 yang membuatkan hidup ANIS bermakna.

0 comments:

Post a Comment

Sepatah dua kata...

 
Copyright CIK ANIS MANIS