ini untuk ibu,mama,mommy,mami,mak,ma,bonda..dsb di seluruh DUNIA.
KHAS nukilan NYSS A'SRI.

haa!
ni bukan lagu iklan susu fernleaf tau...
yang " IBU...IBU...ENGKAULAH RATU HATIKU..."
bukan!

lirik ni di ubah suai dari lirik lagu ...
WANITA SELURUH DUNIA nyanyian PROJEK PISTOL.
nah!
nyanyi lagu nie pakai melodi wanita seluruh dunia.!
aku pakai 'mama'.
up 2 u guys la nak suaikan.
ni bukan untuk commercial.
hanya untuk suka-suka.

MAMA SELURUH DUNIA.

Wahai mama..
Mama yang berada di seluruh dunia
Tak kira bangsa, umur atau rupa
Oh..asalkan kau mama.

Kau buat ku senyum..
Bila kau memasak
Bila kau gelak ketawa
Oh..lirikan mata senyuman manismu
Oh..kau buat aku gembira..

Oh...Mama seluruh dunia ku ingin kau tahu
Yang aku cinta kamu semua wahai permaisuriku
Dan walaupun ku tak mampu menyatakan perasaanku
Kepada mama seluruh dunia
Lagu ini lagu mama untuk kamu semua
Untuk kamu semua..

Wahai mama..
Adakah kau mengerti apa yang aku kata
Kamu semua adalah inspirasiku bila ku berkarya
Ku tuliskan lagu hanyalah untukmu
Untuk buat hari kau ceria
Dan aku tak kisah mana kau berada
Ku ingin kau dengar ku berkata..


p/s: bila aku nak jadi mama pulak.? haha! (gatai terok!)

0 comments:

Post a Comment

Sepatah dua kata...

 
Copyright CIK ANIS MANIS