perh!
mmg pada hari yang indah ini ada saja masalah yang melanda.
ku sangka panas hingga ke petang, rupa-rupanya hujan di tengahari.
amekk kau.
sekali ber-peribahasa.
nie suma gara² facebook yang popular seantero dunia la nie.
pg td online okay ja.
mai petang...
nk login...
tengok-tengok :
xpe².
sabar lagi.
malam cuba lagi.
still tak boleh.
ceh.
nk update status pun payah.
lalu,
Aku capai nset yang xseberapa tu nk try on9.
bleh plak.
tgok kat wall...
alangkah terperanjatnya,
wall itu dipenuhi :
"Wei, ko kena hack ke?"
"Aneh, hang kena hack ka?"

Haa!
Kesimpulannya,
aku dah tau aku kena hack!
Cilaka punya orang.
Facebook aku yang tak popular pun ko nak hack ae.
Baran aku.
Menyirap darah².
Takpa².

Tapi setelah menggali perut abang 'GOOGLE',
pada tanggal hari nie - 17 Julai 2011...
Banyak jugak mangsa² sepertiku.
Maybe x d hack, tp xleh login.

p/s: Tak lena tidoq aku. Apa la jadi kt fb aku tu. Apa² yang pelik d post..Itu bukan Nyss A'sri.

0 comments:

Post a Comment

Sepatah dua kata...

 
Copyright CIK ANIS MANIS