Awak.
Hari ni,
9/10/2010
Hari istimewa untuk awak kan?
Bergelar seorang suami.
Sekarang da pukul 5.13 pm.
Maknanya kenduri kat rumah awak pun mesti da nak abis.
Saya xdapat hadir.
Xsihat. Demam dan batuk2.

Saya takut,
Kalau saya pergi,
Saya xmampu tahan air mata saya dari mengalir.
Mungkin juga saya akan dakap awak erat.
Dan,
Beritahu awak yang saya rindukan awak.
Berharap yang awak takkan tinggalkan saya.

Tapi,
Masjid dah siap dibina.
Takkan saya tega untuk merobohkannya.
Saya dapat bayangkan betapa bahagianya awak di samping isteri tercinta.

Awak,
Jagalah diri awak baik-baik.
Jadilah suami yang baik.
Dan,
Saya doakan awak dapat jadi ayah yang terbaik nanti.

Kepada,
Wanita yang bergelar isteri kepada lelaki ini,
Hargailah dia.
Sayangilah dia.

Selamat tinggal rakan.
Selamat tinggal sahabat.
Selamat tinggal kawan.
Selamat tinggal memori.

Awak,
SEMOGA BAHAGIA.

SELAMAT PENGANTIN BARU! =D

0 comments:

Post a Comment

Sepatah dua kata...

 
Copyright CIK ANIS MANIS