Aku rasa tak perlu lah aku nak bising2 pasal AFF nie.
Korang pun da tau yang MALAYSIA da menang kan?
Hoho. So, korang bangga?
Baru puas hati tengok bola klu team yang kita sokong menang.
Tak gitu?

Pastinya untuk masa nie,
Nama-nama yang akan menjadi sebutan:
- Khairul Fahmi.
- Safee Sali.
- K Rajagopal [dah dye coach kann.]

Haha!
Macam aku,
Aku minat Safee Sali.
Memang style lah kann.
Sedikit info mengenai Safee Sali :
- Mohd Safee Mohd Sali
- 29 January 1984



dya gagah kan?
I love you, Safee Sali! [haha! aku gataii!]

Next,
Kita beralih kepada superman piala AFF.
Dialah Abg Fahmi kita!
Bg aku dia yang patut dapat title MVP!
Tapi tak kesah la kann. Dya kan superman!
Berbakti untuk sukan negara!


sangat style cara abg Fahmi kita nie!
Ouh yeahh! Go FAHMI Go!.
So, MU, Arsenal, Chelsea...
Mau beli abg FAHMI kami?

Dok 'google' pic Fahmi.
Ni jumpa pic dia.
Zaman bila aku xtau la.
Nampak, ke'korea'an dan ke'jepunan' plak kan?
Dya kacukan kann?
ouh lagi!
Pada gadis-gadis yang menaruh harapan pada abg Fahmi nie.
Lupakanlah hasrat anda.
Dia telah berpunya.



blog awek fahmi.


p/s : adakah abg SAFEE SALI dah berpunya juga?

0 comments:

Post a Comment

Sepatah dua kata...

 
Copyright CIK ANIS MANIS