HohO.
Anis selalu BOSAN.
xtaula apa yang selalu membosankan..
tapi,
tetap bosan.

Dikala kebosanan melanda,
Berbekalkan laman sosial facebook,
Saya, Anis Afiqah binti A'ri,
akan keruangan application,QUIZ or games.
Belek-belek dan terus membelek.
hanya untuk mendapatkan result.
ngee!~

Ni antara result kepada apps yang merapu,merepek,meraban ;

* Where Will You Be 10 Years From Now? :


-WOW! World's top 100 richest people! Sapa sangaka? Acehhh..
-Ni bleh ambik jadi pemangkin semangat nie. I like!
-Tapi kan, bila pikiaq balik...katakanlah klu ad 1000 facebook'ers' men apps nie..n lebih dari 100 orang dapat result camnie..maknanya...top 100 richest people tu siapa sebenarnya?
-Do you know what it's mean? Merepek!


*How Old Your Name Sound Like? :

-Ngee! Nyss A'sri sound like Millenium Age name! Do u agree?
-Back to origin...Nyss is originated from my first name 'Anis'.

* What is Your Hidden Talent? :



- nie satu lagi...my hidden talent = art!
- tapi art nie xla tertumpu pada lukisan je kan? (ak xreti wat garisan yang betul2 lurus k! xsuka!)
- creating? i love to create!


* Berapakah Nilai Wang Hantaran Anda? :


- ngee!~ i like this one!
- SAYA MEMANG SEORANG WANITA YANG HEBAT!!! (menjerit dengan bangganya!)
- Saya TIDAK SOMBONG dan TIDAK ANGKUH!


* Bahagian Wajah Anda yang Paling Menonjol... :


- mata saya sangat indah?
- mata saya menyimpan berjuta misteri? (berjuta je? knp x berpuluh ratus ribu?)
- misteri membuatkan mata saya makin indah? (pelik.)

- mata saya SEPET.
Pada pandangan anda...
- indahkah mata saya?
- terlihatkah berjuta misteri yang tersimpan?
- adakah misteri itu membuatkan mata saya makin indah?


* Are You Japanese, Chinese or Korean? :

- i'm Japanese! (the TRUTH = Malaysian.)


- sashimi? Thin slices or pieces of raw fish which can be salmon, yellowfin, etc., eaten alone or in sushi.

- sushi? A Japanese dish of vinegared, short-grained, sticky white rice with various other ingredients, usually raw fish, other types of seafood, or vegetables. It is prepared in various forms.

-Ramen? Soup noodles of wheat, with various ingredients (Japanese style).

-Udons? Japanese noodles.

- Fashionable japanese clothing?
*a lot! sila 'google'. ngee!~

0 comments:

Post a Comment

Sepatah dua kata...

 
Copyright CIK ANIS MANIS