Ohh yeah.
Aku sangat sangat sangat TENSION minggu ni.Entah kenapa.Aku sendiri pun tak tau.
What an emotional week!!!I hate it a lot!!!
Too many works to do.
Too many problems to settle.Too many chores need to be completed.

Lagi satu,
Masalah yang sesungguhnya masalah bagi aku.
Sengkek!
Haha.
Diisytiharkan, semester 2 nie CIK ANIS terSANGAT pokai.
Hoho.
Ta sabaq tunggu habis sem nie!
Na g keja. (cuti sem dah la 3 minggu ja.)
Kalau la pokok duit² tu mmg duit. [Ok. Merepek!]
pokok duit-duit
Hishhh.
Kalau lah buat duit seSENANG tekan keyboard.

mesti aku da kaya!!!! haha!!!
AKU ORANG KAYA!!! [berangan suma orang boleh.]


Sebenarnya,
Aku bukan xleh buah duit,
Aku cuma tak pandai SIMPAN duit. [cuma?]
Tak pandai simpan duit bukan dalam konteks selalu menghilangkan duit.
Tapi,
Dalam konteks,
Sangat pemurah...
Suka bagi kat cashier² kedai,supermarket,butik,...segala mala lagi la....
[ni masalah besaq!!! bila terlalu pemurah.]

Kalau lah nak simpan duit semudah tekan keyboard.
Haishhh!!! [mengeluh lagi.]


p/s : jimat cermat amalan mulia.

0 comments:

Post a Comment

Sepatah dua kata...

 
Copyright CIK ANIS MANIS