terSENYUM.

di sebabkan keBORINGAN yang terAMAT sangat melanda...
Aku pun pi la belek² segala social networking yang aku ada...
xkira la yang oldschool or x...

Hehe...
Nak dijadikan cerita...
mmg banyak kenangan² lama muncul kembali...
tapi,
I can bear with it...

So...
To keep it simple...
Aku memang ada ramai ex-boyfriend [confession]...
Memang CINTA MONYET habisss la kan...

Tadi..
Memang hampir kesemuanya jadi friend aku kat fb.
Kecuali [Nuar-menyahut seruan Ilahi dan Amy-lost contact(really miss u)]
Aku xpernah perasan...
Haish...
Anis².

Agak touching la bila dok usha page² diorang kan...
Sebab diorang pernah hadir dalam hidup aku sbg insan yang istimewa walaupun seketika.
Tu citer dulu la kan..

Seriously,
Aku happy dapat tengok dyorang balik.
Da lama kan.
Zaman sekolah mmg zaman last la aku berCINTA MONYET nie.
Aku anggap nie sebagai pengalaman yang xpernah aku sesalkan.
Walaupun pahit atau manis.

Kebanyakannya,
Dah ada pengganti (macam aku jugak.)
Aku happy sangat tengok dyorang bahagia camtu...
Masing² dah matang sekarang...
Tak macam dulu...
Budak² hingusan...

So,
I wish u all happily ever after.
Just let our memories be memories.
Or
U can just let its fade with time.

You're the person I LOVE before,
and of course,
I will always pray for your happiness.

p/s : where are you AMY(Muhd Suhaimi Azizan)?

0 comments:

Post a Comment

Sepatah dua kata...

 
Copyright CIK ANIS MANIS