okay...
maybe cerita sedikit lapok...
almaklumlah aku pun da lama xupdate blog nie.

cuti sem,
aku balik umah...
so,
baru la dapat mengadap tv kan.

malam sabtu,
aku tengok af9.
ceh,..hampeh.
xmenyengat langsung.
patutla af nie cam xhangat sangat season nie..
maybe sebab da last season kot.
yg adek aku sorg nie - Anna,
dya mnat sgt Erul.
HEH.
bukan taste aku la kan.
sora besa² ja.
minat k-pop lak tue...aku reject trus.
tgok azri...bleh la.
minatnya tak.
so, minggu ke-2...
aku tak tengok...

tapi adik aku kata minggu depan ad operasi gugur.
mksudnya minggu ke-3.

to make it short and simple...
HAZAMA diserapkan pada minggu ke-3.


huhu.. i love you HAZAMA!

penangan HAZAMA?
aku da start tengok af9.
dan...
ramai mmbe² aku yang bwu start tengok af9 sebab adanya...
MR. HAZAMA!
bukan setakat mmbe² aku,
ramai yang kat luaq sana pun sama kan?

p/s : HAZAMA pernah sampai ke prelude AF4 dan merupakan vokalis sandaran MUH.

0 comments:

Post a Comment

Sepatah dua kata...

 
Copyright CIK ANIS MANIS